Regn i byn..

Godagens på er!
Klockan är inte ens 12 och jag har redan städat hela lägenheten. Så skönt att
komma upp i tid ibland :)
Annars idag vet jag inte vad som händer. tror jag ska ta och baka lite till begravningen
eftersom jag lovade att fixa nå kakor. Då gäller det bara att komma på
vad man skulle gjort. Jaa de löser sig alltid. Är nämligen en perfekt dag för innejobb eftersom
vädret suger! Regnar och är kallt :(
Ser inte så roligt ut va?
-
Idag hade jag tänkt visa er före och efterbilder på Läppbalsamet Volume Boost
som jag beställde men bateriet i kameran är dött och hittar inte laddaren :S
Men om ni vill ha före och efterbilder kan ni gå in på Google och kolla. Ni kan klicka HÄR
för att komma till bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback