Mina dagar!

Godagen. Uppdateringen är inte så bra men har haft fullt
upp :)
I lördags så drog jag och Hanna ut på byn och kollade in alla bilar som
var på crusingen. Blev ändå några stycken! Sen var vi runt på byn och
surrade med allt folk. Trevligt!
Sen vid halv 1 så drog jag till Piteå för att hämta hem min syster. Var hemma vid halv 3
så kan lova att det var en trött tjej som vaknade på söndagmorgonen halv 6 och skulle
upp och jobba :S Men men fick ju sova på mina timmar.
Igår fick jag ju även hem min älskade sambo. han är hemma tills onsdag så lite hinner man
ju träffa han.
Idag då? Jaa, jag och Hanna tog hundarna och gick en prommis på Åsen. Var riktigt
skönt och sen var det bara gå ner till selholmen så vovvarna fick bada lite. Tror
inte dom klagade ;) hehe
Sen när vi kom hem så gick jag och jocke och handlade och sen var det bara
greppa dammsugaren och skurmoppen för här hemma såg det rent
ÄCKLIGT ut.Huvva får som panik när det är saker överallt och skitigt. men nu är
det rent och fint. En stund iaf....
Våra fina flickor :D
nääe ut och kasta boll med Åssan innan tvätten ska hängas och maten ska
lagas. Hoppas ni har en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback