Min helg!

Dålig uppdatering i helgen i know!
Haft fullt upp hela helgen känns det som. Kan börja med att
berätta om fredagen :)
Fredag:
Blev en liten impulshalvfest av något slag. Jag, hanna och crille grillade till middag
och tog nån cider och bara hade det skönt. Sen drog vi till joel där det var lite folk och
hade det trevligt. Där var det både dans och tatueringsstudio :P
Crille ställde upp och lät Hanna göra ett hjärta på hans fot :P haha
Lördag:
Jag och Ozzi gick en prommis till mamma och pappa och lånade bilen. Sen drog
vi upp till Arvidsträsk och hälsade på min farmor och mina kusiner. Mycket trevligt!
Sen så skjutsade jag min pappa lite under kvällen. Hände inte så mycket mer under den dagen.
Men Btw, Erik Saade på 3dje plats i eurovision song contest?!?!?! Whats up med de? Måste
erkänna att han gjorde det jävligt bra. Synd bara att vi inte vann. men 3a är inte fy skam :D
Söndag (idag):
Idag tog jag och Hanna vårat picka och pack och for till Ikea. Japp ni läste rätt. hade
tänkt handla en bänk och lite annat men kom hem med massa annat
istället :P Har även fått 3 nya skor idag från skopunkten. Var mycket behövligt kan jag
lova eftersom mina tygskor verkligen sjunger på sista versen :S
Jag tänkte visa er senare ikväll vad som fick följa med mig hem för nu har jag inte riktigt tid.
Ska på Konsum nu en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback