funderingar.

Sådär nu var denna helg över. Imorgon börjar fösta
veckan i maj och emma är ledig. UNDERBART! Dock vet jag ju vad jag har att
göra på mina lediga dagar. Man kan ju inte bara slappa. Imorgon ska jag som sagt ta tag i
målningen av toaluckorna. Tror det kommer bli riktigt fint på toa när vi får vita
luckor. Är även grymt sugen på att köpa nya gardiner till lägenheten men vet inte vad jag skulle
köpt för några. Öljettlängder är ju sååå fint. har sådana i tvrummet nu men dom är helsvarta och det känns så mörkt
nu till sommaren. Skulle haft vita eller nå istället. Man får väl börja söka :)
Nu ska jag sluta mina ögon och sova sååå gott!
Hoppas att
ni gör det samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback