Tattooooo

Hej på er!
Hann inte skriva nå igår eftersom jag först var och gjorde min
första introdag på dagverksamheten och direkt efter jobbet så drog jag och
jocke till Piteå och hämta syrran och sen vidare till Jävre där Jocke
skulle tatuera sig. Vi kom hem kring halv 12 så var  liiiite för trött
för att sätta mig vid datorn.
Var riktigt roliggt att vara på Dagverksamheten. Har fått några dagar med jobb
där och det ska bli riktigt roligt :)
Jocke fick ju då som skrivet sin första tatooo igår och han tyckte
att det gjorde ont men han var duktig och satt i 4 timmar, min kämpe! hehe
Här har ni en bild på hur den ser ut ungefär men på bilden är den dock
inte klar än.
Idag har jag gått en till dag på nyberga och det har vart jättekul!
Nu sitter jag i soffan och ser på nå konstigt program och ska snart ta och
göra mig nå käk. Sen får man se vad kvällen har att bjuda på.
Är ledig imorgon vad jag vet iaf och det känns skönt! Ska nog kanske ta och städa eller
göra nå nytta hemma iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback