Korv!

Sådär! Nu har jag och pappa gjort korven klar :) Fick bra trots
tjorv med kvarnen och småsår på händerna hehe. Längtar tills den är torkad
och klar.
Såhär se de ut ;)


Ser inte gott ut med är det torrkorv så är det! Eller som min farmor brukar
säga, renpenisar! hahah :)
Btw, är helt underbart väder ute idag. kolla in!

Önskar det var såhär varje dag.
Ska stanna och käka med familjen tror jag. jocke är hemma och har ont i magen
så han vågar inte äta nå ordentligt. Stackars :/
men förhoppningsvis så blir han piggare ikväll så jag och han kan mysa framför
meodifestivalen. undra vem som vinner? Är inte så insatt i et där men
finalen kan man väl se ;)
Vem vill ni ska vinna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback