Hagel, grattis och ledig :D

Hello!
Idag har man jobbat och man är nu ledig i helgen :D Skööönt! Nu sitter jag
i soffan och ska snart ringa min sambo och höra vars han håller hus. vet inte vad som
händer ikväll men en sak vet jag, jag ska till min vän pernilla och fika eftersom
hon fyller 20 år idag :) Grattis till dig!
Annars då? joo nää men jååå de e bra.
btw, vad faan är det för väder helt plötsligt?! När jag var påväg hem nu från jobbet
så lös solen så skönt och mitt i allt ihop så slår det igen och börjar råhagla?!:S Det var inte
skönt kan jag säga haha. Hagla så mycket så att det kom in genom våran öppna spis haha.
Nääe nu ska jag slå en pling till jockebooy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback