Glaaad!

Nu är man tillbaka hemma. Pojkarna förlorade matchen tyvär men dom
kämp på bra ändå. efter matchen drog jag och jocke vidare till Svensbyn där
vi käkade grillat och massa gott. inte illa alls!
Vi har suttit och kikat på bilar. Jag och jocke måste nämligen försöka få tag på en ny bil. Kanske
nån som är lite nyare och större. Är kul att titta men det är ju så jävla svårt!! Vad ska man
ha för nå vrålåk? ;) Haha
Och vet ni, jag har fått godkännandet av min älskade pojkvän att skaffa en
Rottweiler :D :D :D Är så glaaad. Har först inte fått ha en sådan för han men nu så
är det andra puckar! Så dax att kolla på hundar så vi snart vi blir 3 i familjen :D
Ojoj nu måste jag sova!

Kommentarer
Idah säger:

Åååh, dom är så himla fina!

2011-03-07 | 18:46:40
Bloggadress: http://whoisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback