Min helg!

Godagens!
kan tyvär inte uppdatera till er eftersom vårat modem har lagt av :( Vet inte
vad det är för fel men hoppas att det fixas snarast!
Men kan passa på att berätta om helgen lite.

Fredag:
Jobbade till 12 sen var det bara hem och göra sig klar eftersom att några av
brudarna skulle komma senare på kvällen. Vi käkade på HTH och sen gick vi hem
till mig och drack och surra. Kvällen slutade i Piteå på 1906. Var en jättetrevlig kväll!

Lördag:
Dagen för Arvidsträskdraget. Jag var tvungen att kliva upp före 8 eftersom jag skulle
vara i aträsk vid 9... kan lova att det var en trött tjej denna morgon hahah!
jag och hanna gjorde succé i grillkassan vill jag lova. Sålde massa burgare och hade det
trevligt. Var rekord i antalet båtar sopm fiska så det var jättekul :)
Sen när dan var klar var det bara att he sig till farmor för ombyte och sen vidare
till Anton och Alexsstuga där vi började kvällen med god mat, starka drycket och trevligt
sällskap. Sen va det bara att he sig till byagården där det var trubadur och
massa folk. Dansade och hade jättekul hela kvällen ända tills det var dax att he
sig hemöver. med andra ord, en MYCKET lyckad dag/kväll.

Söndag:
Trött tjej..... Mycket trött tjej.....
men det var bara he sig upp, städa ihop i läggan efter föregående dagars bravader
och sen he sig hem till mamma och pappa. var där ett tag och sen drog jag och Åssan
upp till jokkmokk för att hämta hem Jocke som nu är hemma och ska vara
hemma fram tills onsdag :) Like it!
Sen var denna dag gode lugn vill jag lova!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag då? Jaa just nu har jag rast. Jobbar nämligen till 4 idag men det gör
då ingenting eftersom att vädret är bläää... Spöregnar och är småkallt. detta
gillas INTE....
Nääe de var min helg i korta drag. Har många goooa bilder att visa er men
det får vänta tills vi har fått igång internet i läggan igen. Detta vill ni INTE missa ;) hahaha
Ha de bra så hööres vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback