midsommar!

Tjenare!
Hoppas att ni alla hade en bra midsommar igår. JAg hade det mycket trevligt. Var
med min mamma och pappa hos några kompisar åt dom. Vi åt god mat, lekte nån lek,
surrade och hade det allmänt trevligt!
Dom hade även lovat regn men mesta delen av dagen så var det blå himmel
och sol. Det var en underbar dag :)
Var som sagt en trevlig kväll. VI grillade våra egna grillspett :) Var jättegott!
-----------------------------
idag då? Jaa jag tog åssan och drog till mamma och pappa. Där har vi varit hela
dagen. Har solat lite på förmiddagen men sen så mulna det igen. Jag och mamma
fick ett ryck och började rensa i bodan. Gu va mycket grejjer det finns.
Hittade grejer sen jag var liten hahah. Ganska kul att titta på :)
Har även tagit med mig lite grejer hem men dom visar jag er senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback