Livet suger INTE!

Godagens!
Eller kanske gokväll? hehe
Idag har varit en underbar dag. När jag vaknade så tog jag ett täcke och gick
ut här hemma på gräset och la mig. Kan säga att det var varmt, men oj så jävla skönt!
Sen klockan 1 var det bara he sig på jobbet. Jobbade bara till 4 så sen var det bara
hämta Åssan och knata hem till mamma och pappa.  Åssan tyckte nog att jag var
ett pucko som hedde ut hon i detta varma väder. Men när
vi kom fram till norrabyn så gick vi ner till älven och genast blev hon myyyycket nöjdare.
Sen har vi bara legat hemma i gräset och solat. Underbart säger jag bara!
Nu ikväll har jag bara suttit ute på balkongen och mått väl med en cider i värmen. kan inte
säga att livet suger just nu ;)
-
IMorgon har jag hört att det ska bli lika bra väder och då kan jag lova att emma och åssan ska
inta arvidsträsk om vi får låna pappas bil. LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback