Lite Shopping

Godagens!
Vad gjorde jag idag då? Jaa jag for till stan en sväng. är så skönt att fara själv
fär då får man gå vars man vill och behöver bara tänka på sig själv :) Blev dock ingen
lång sväng men det räckte för mig. Vad fick jag då med mig hem? Jaa få se nu.. En
långklänning, shorts, mjuka bhar, sminkpenslar, lösögonfransar, plastglas, groggshaker
och lite annat smått och gott :)
När jag kom hem for jag och åssan hem till mamma som är dålig =/ men mamma fick mysa med
åssan lite medans jag var duktig och tvättade bilen. den var alldeles gul av allt jävla
pollen. Men nu är den ren och snygg!
-
Hahah btw, vet ni vad jag gjorde idag? Jag förde över allt på min gamla dator som jag hade
kvar hemma till min bärbara hårdisk. Finns mycket där man kan skratta och kanske
gråta åt och till hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback