HAN LEVER!

Sådär då var man hemma.
Idag har jag och mamma varit till Åssan riktiga ägare och fått klorna klippt. Skönt
att ha det gjort. Vi satt där och surrade ett tag innan vi skulle fara hem. Mycket trevligt!
När vi kommer hem så ser mamma en katt på bron. Det var ju
våran lilla Louie som hade kommit hem :D För er som inte vet något så har han varit borta i
3 veckor nu. Lillstackarn var JÄTTEmager och bara pep och skrek. Huvva :/
Han åt massa, och då menar jag massa mat när han kom in i huset. Skönt att veta att
han lever. Hade som ställt in mig på att han var död.
Vilken återförening :)
------
NU ikväll då? Jaa, ska snart fara och handla tror jag och sen ska Emma
inta duschen. Imorgon börjar jag gå på mitt sommarschema. Det känns så skönt att veta när
man jobbar i hela 7 veckor. Lovley! Nu ska jag ta och
agera så klockan inte blir så mycket!
Återkommer!


gammal bild på Louie :)

Kommentarer
Hanna säger:

Men gud vad skönt att höra :) Vilken lycka!

2011-06-28 | 12:27:25
Bloggadress: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback