Bada, körsbär och trevligheter!

Ååååååååååj så härlig kväll :)
Jag och Hanna gick ut på byn och kollade på loppisen som var på
byn ikväll. Men kan inte säga att jag var så imponerad. Så vi gick på Turklövern och
köpte oss en mjukglass och dricka. Sen satt vi bara ute i värmen å mööös.
Drog vidare hem och så satte vi oss på balkongen och käkade körsbär. MUMMA!
Å vad kommer vi på? Joo när det är varmt måste man ju
bada, så jag, hanna och crille tog på badkläderna och för till
lillstrand och badade. Måste säga att det var jättevarmt i vattnet. Var jätteskönt att
ligga och flyta där ett tag ;) ahaha. Hanna tog några kort så ska låna dom av henne när hon
lägger ut dom. Min kamera har ingen ström så kunde inte ta med den :/
Nu ska jag dricka mig lite vatten tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback