Rallarhelgen!

Hej på er!
I helgen har det inte blivigt mycket uppdatering eftersom jag inte hunnit sitta vid datorn
så mycket. Har ju varit Öltältet på byn i helgen så har haft fullt upp :D eheh
jag har varit ut både fredag och lördag. Har varit en jättekul helg!
Fredag så jobbade jag ju till 4 sen var det bara hem och fixa sig för kvällen. Sen kom alla brudar förbi
och förfestade här en sväng. Sen drog vi upp till högheden där det också var fest.
Sen var det bara ner på byn och inte tältet :)
-
Lördag (igår) så var det förfest hos frida. Vi var där hela kvällen eftersom jag blev lat haha. Orkade inte
fara nånstans när man likaså var på byn :D Men trevligt var även det!
Vill tacka alla för en jättetrevlig helg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback