punka på E4an utan fälgkors!!!!!!.......

Jaha då var man hemma efter dagens svängar!
Jobbat till 4 sen så drog jag och jocke till Luleå. Vi har ju varit och hälsat på hans pappa. Men
vi fick lite problem efter vägen bara...!!! Mitt på E4an kände jag att ratten skakade som faan sen
började hela bilen vibrera.. Jajjemen, vi hade punka!!!!!!! :( Mitt på förbannade
E4an.. Kan säga att en trött och hungrig Emma inte går ihop med punktering.
Som pricken över Iet så hade vi inget fälgkors i bilen................................MORR!!! Så
jocke fick ringa hans pappa som fick komma och hjälpa oss. Innan detta försökte jag och jocke
stanna några bilar men var nog bara puckon ute på E4an idag? Alla bara körde
förbi.. ÄVEN snuten... SNÄLLT!
Det var en snäll människa som stanna men han hade inte något fälgkors men kan säga att
jag blev så glad bara för att han stanna och brydde sig. En ängel!
Men allt gick då bra iaf men nu måste vi nog köpa nya däck.. :S USCH!
-
Nu sitter jag hemma i soffan med syrran och surrar. Ska ta och sprätta mig en cider!
IMORGON ÄR JAG LEDIG!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback