Ny vän i smyckesskrinet

Godagens!
Idag har man jobbat hela dagen lång. Slutade 4 så drog till mamma och pappa där
man vart bjuden på middag. inte illa alls :) Åssan fick bada så hon var glad hon
med!
Nu sitter jag hemma med systeryster som är här och hälsar på. ikväll kommer även min
älskade sambo hem. Ska bli kul att ha hem han..^^
Idag har man även fått veta en bra nyhet och det känns så bra :)
-
HÖrreni! För längesen beställde jag ett smycke från style by tyra men när jag
fick hem paketet så hade jag fått fel. Men skickade tillbaka det och fick min rätta vara
idag. Är så nöjd med det! Jag har ju inte hål i mina öron (ovanligt?), så har beställt  en
ear cuff. Ett örhänge som man klämmer fast :)


Mycket enkelt och fint!
Så ett tips för oss udda som inte har hål i öronen, SKAFFA EAR CUFFS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback