Mitt i natten :S

Herregud.. Att man är vaken nu..
Tänkta bara snabbkika in hör innan jag lägger igen mina ögon.
Idag har jag hunnit jobba och vara med jocke till boden. Efter att jag slutat for vi
och hälsade på jockes morbror och hans fru. Vi var där från 5 till 10. En mycket trevlig
kväll! Plus att både jag och jocke kom hem med ett par byxor var :) NU har jag då
fått nå brallor man kan ha i skogen eller om man ska ut och fiska.  Tackar för det!
(dammig spegel?!?!)
Kanske man skulle joina det millitära också :D haha
-
Imorgon jobbar jag också men då när jag slutat är det bara att hoppa in i bilen för att fara och
hälsa på jockes pappa och hans sambo. Vi har fullt upp vill jag lova!
Sen onsdag, när jag är ledig och jockes sista dag hemma, ska vi nog till stan och shoppa haha... Det
är ett evigt färdandes.. Man går på extra energi dessa dagar :)
Nääe guu klockan är ju en ny dag.. Huvva! Bara lä'gga sig och sova. Ska ju upp om 6
timmar och klara av en helt ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback