Min helg

Hej på er!
Tänkte dra min helg i korta drag :)

Fredag:
Efter att jag jobbat klart klockan 12 så drog jag och jocke till Piteå
och hälsade på jockes mamma. Vi vart där ett bra tag. Satt i solen och surrade och
hade det trevligt. när vi kom hem så for vi till Anton och Alex. där käkade vi middag, spelade
spel och tog oss ett kvällsdopp i älven. En jättetrevlig kväll :)

Lördag:
Denna dag var både rolg och sorglig. Vi hade en jättetrevlig dag i arvidsträsk där vi
badade och solade. Vi var även förbi kisan på kvällen där det var
fest men nykter var man ju så det blev ett kort besök.
det sorgliga var att Åssan nu har farit hem till sitt riktiga hem :/ Men som tur är så bor
hon ju inte långt bort så det blir nog att fara och hälsa på nån dag :) Sen får vi ju kanske oss
en egen liten flatt att ha hand om!

Söndag/idag:
Idag har jocke farit upp och jobbat. så jag följde med hanna, crille, eve och emil till
korsträsk där vi badat och solat hela dagen. Kom några stora moln men dom for snabbt
förbi så det gjorde inget.

----------------

Har tyvär inte tagit nå bilder denna helg så har inga att visa er.. undra vad jag
tänkte med? jaa det kan man undra..
Tog nån bild idag som ni kan få se senare idag :)
Nu ska jag ta och göra mig nå middag!


Kommer sakna min lilla snygga sällskapstjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback