dunbollar och svullen hals..

Helloj!
Har ju som sagt bara jobbat i helgen men lite roligt har man också hunnit med. I
lördags när jag hade jobbat klart klockan 4 så for jag och jocke ut och käkade (laaata!).
Sen drog vi upp till storforsen och kollade lite där. Är ju sååå fint :) sen så for vi förbi
dom som äger Åssan och hälsade på. Ååååh va kul det var att träffa hon!! Hon blev så glad.
Ska dit till veckan med mamma igen, längtar redan ;) fick även se deras små kycklingar
som dom hade köpt. 13 stycken små dunbollar haha..
Sen när vi kom ner på byn igen så drog vi och hälsade på jockes bror och sambo. slutade med
at vi var hemma vid halv 12 haha. Kvällen blev längre än planerad :)

Idag då? jaa skulle jobbat delad tur idag med jobbade bara till 12.. Fick en annan som jobbade kvällen
för min del. Har fått en knöl eller är svullen på halsen och det är inte kalas kan jag säga! Fyyfaan
va ont det gör. Kan bara vrida en viss del på huvudet och inte böja och ont
när man tuggar... inte kul alls. Så imorgon får vårdcentralen ett samtal av mig!
Efter att jag jobbat klart idag så for jag och jocke och hälsade på en som legat på sjukhus.
Skönt att se han hemma och känns så bra att se att allt går åt rätt håll!

nu har jag precis kommit hem efter att ha skjutsat jocke till läggan. Jag måste ju sova hos min mor
och far eftersom man är kattvakt! ska snart ut och tvär tvätta rutorna på bilen. man är
ju faan en trafikfara eftersom man knappt se ut av alla äckliga små döda myggor och
flugor som kladdat fast :S

(har tyvär inga bilder sen helgen, men snart blir det bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback