dum docktor, snälla föräldrar!

hej på er!"
tänkte kik in här innan jag ska lägga mig för kvällen.
Idag har jag jobbat till klockan 12. Skönt att sluta tidigt! Sen hade jag fått en tid på vårdcentralen
här i Älvsbyn klockan 15.00.... Kan säga att jag inte var glad när jag gick därifrån.
Om jag kommer in på vårdcentralen och säger till läkaren att jag har en
knöl på halsen, visar vars den är och förklarar hur den känns, varför får man då
detta tillbaka: "Jaa känner du den själv? för jag kan inte känna den. Tror inte vi gör något eftersom
det är för difust." VA?!?!? ååååååååååååååh!!!
Får se om man far på akuten imorgon istället eftersom dom på VC verkar fatta noll..
Till saken hör att jag haft en knöl på halsen förr och vart då inlag på sjukhus i 5 dar och dom
surra om operation..

Men men skit i de då!
Idag kom mamma och pappa hem. Dom har varit i Halmstad och hälast på min mormor och
morfar. Önskar att jag kunde ha följt men jag och jocke ska fara ner efter sommaren :)
Fick en present av dom för att jag hade skött huset åt dom. Snälla dom är :D Tack så mycket åter igen!
Fick dessa fina ljusstakar :) Måste bara hitta en fin plats att ställa dom på!
Nu ska jag nog börja dra mig mot sängen. Känner att ögonen blir trötta.
baaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback