Smycken!

Då var man hemma. Drog forbi Hanna en sväng ikväll och pratade
om allt mellan himmel och jord. Vi drack varm choklad (börjar bli en vana;) och käkade bär
och glas. Inte dåligt alls.
Sitter här med ett glas fanta och kollar igenom tvlistan. finns då inte
mycket att titta på nu för tiden. Väntar på att min sambo ska ringa så man får
höra hur han har haft det idag. Vad skulle man göra utan telefon?
På tal om ingenting, är så himla less denna kyla nu. Vill ha strålande sol och
7 grader kallt så man kan vara ute och göra nå kul utan att frysa arslet
av sig. jag menar, vem faan vill gå ut och göra nå när det är 30 grader kallt? :S
Dessa smycken vill jag ha :) Alla är från Style By Tyra!
Nu ska jag fortsätta kolla på tv!

Kommentarer
Ida - Mamma till Vilda ღ säger:

Hahaha, lät inte gott med bär och glas :D okej, bären kan jag ta, men glaset dära! Ni är som grinchen :D



Ta nu inte detta på fel sätt, jag fattar ju att du menade glass, och att du kan stava till det. Det blev ju bara så klockrent att det råkade bli ett fel just där :D

2011-02-22 | 23:09:33
Bloggadress: http://elfvin.blogg.se/
Lollo säger:

Det där svarta korset jag har jag är hemma, du kan ju få komma ner och se om det passar så kan du få köpa det av mig. Jag har aldrig använt det :P

2011-02-22 | 23:10:29
Bloggadress: http://louisesodersten.blogg.se/
Emma säger:

Ida: Hahahahah ojdå! Lät ju lite roligt faktisk :D Hahah



Lollo: Kankse man gör :)

2011-02-22 | 23:34:56
Bloggadress: http://enemmaibyn.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback