Trevlig dag! :)

Oj vilken dag!
Klockan halv 10 så styrde jag, jocke, alexandra, anton och theo våra
lurviga mot boden där vi har badata halva dagen. Sen drog jag och jocke vidare och
hälsa på jockes mamma. Så stannade vi där och surrade en stund. Sen drog vi vidare till
luleå. Där gick jag, jocke, jockes pappa och hans sambo ut och käkade. Sen vidare hem till dom
för att ta en kaffekopp och ännumer surr.
Vi kom hem för 40 minuter sen och jag kan säga att denna brud är
trött!
Tänkte jag skulle visa er lite hur våran dag på nordpolen var :)
Måste säga att det är synd att man inte är och badar oftare!
Sådär, titta och njut :)
Tack alla för en suverän dag!
Nu ska jag vila mitt huvud mot soffan och slötitta på nå halvdåligt
program.

Kommentarer
Hanna säger:

Men söt theo! :)

2011-02-21 | 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback