Tekniska problem...

Ojoj så irriterad man kan bli på elektronik. Har hållt på med min
nya dator och jag fattar då fan inte ens hälften :S Jaja hoppas man lär sig med tiden.
Idag har man spenderat sin födelsedag på jobbet. men inte klagar jag eftersom jag fick
ju ha kalas igår och imorgon kommer alla brudar förbi på
kaffe och kaka :)
fick även veta idag att jag får ha hemma min sambo tills på fredag :D
Kul att ha han hemma ett tag så slipper man vara själv :)
Jaa imorgon är man ledig. Jag och jocke ska nog göra några ärenden och sen
på kvällen kommer alla tjejor och fikar.
HAha jag och jocke se ut som värsta nördarna. Jag sitter som klistrad vid datorn
madans han sitter brevid med xboxdosan i högsta hugg.  Nääe om man skulle ha
kikat vidare på nätet :D
Jocke testa camen igår ;D hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback