Shopping!

Vilken underbar dag! Härligt väder, soligt, bra shopping och massa
mer!
Har som sagt varit i luleå idag med min mamma och syster. Jag hittade
lite smått och gott. Allt från ljus, underkläder, shampo och massa mer.
Köpte mig en vårjacka (sommarkänslor?) som jag ÄLSKAR! Den är
knallröd och har knappar istället för dragkjedja. Köpte den på MONKI.
Köpte även ett par shorts (åter sommarkänslor?) på cubus som jag också
blev en gnutta kär i ;) Haha blev lite tröjjor och sånt också.
Ni ska få se bilder men vet inte om jag hinner idag eller imorgon. Men ska försöka få
in dom på bloggen så fort det går :)
Ikväll får jag besök. Sen blir det nog en sväng på röda rummet.
Nu ska jag plocka ihop här  och dra på nå kläder kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback