Nails!

Oj så god middag man blev bjuden på idag av min kära sambo :) han gjorde
en kyckling gryta med berbera krydda. Det är en krydda som kommer från etiopien.
Den blev riktig god och stark. Till det åt vi ris och en liten sallad. Har tyvär ingen bild men kan
lova att det var mumma!!
Annars idag har det inte hänt så mycket idag. jag har fixat mina naglar så nu har man lite
längd på dom :)
ikväll ska jag tända i öppna spisen. Jag fryser så oerhört mycket
så den kanske kan ge mig lite värme :)
Jocke ska nog bort ikväll så då blir man själv, så då får man mysa framför
en öppen eld. inte dåligt de heller. kanske värmer mig en kopp med choklad?
Nu ska jag kolla och skriva en liten lista på det sista som ska handlas till
lägenheten. Är fortfarande lite
småsaker som jag saknar. Det spelar nog ingen roll hur mycket man köper man
blir ändå aldrig klar :P hahah Men det är väl så det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback