Min lilla lila! :D

Då var arbetsdagen slut och då inväntar man en ny imrogon.
Fick dock en trevlig överaskning när jag kom tillbaka efter min
rast. Hanna hade tagit med sig en förskottspresent till mig från Hannas
mamma.
Här har ni den :D
En jättefin mössa som går i massa olika lilafärger. Den var superskön
och jättemysig! Tack tack :D
Den kommer värma mitt kalla huvud många dagar denna vinter.
Har nyss kommit ut ur duschen (är jättetrött men man vill ju inte gå runt
och lukta apa) så ska väl föna mitt hår och påta på innan man ska ta ett
möte med john blund. :)

Kommentarer
Hanna säger:

Du var så fin i den :) Jag kommer och fikar kl åtta!

2011-02-06 | 22:08:09
Bloggadress: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback