I am BACK!

Nytt år, ny början!
Mycket har hänt i mitt liv sen jag blogga sist.
Jag bor nu med min pojkvän jocke i en 3a här på byn och trivs
verkligen jättebra. Skönt att ha något eget, som jag kan kalla mitt :)
Jag har gått ut skolan och jobbar nu som vikarie i hemtjänsten
och även det trivs jag jättebra med! Trivs med mitt liv
helt enkelt hehe...
Jag har gjort en ny tatuering också. Den vart jag skitnöjd
med och jag planerar just nu den 3dje!
Det har hänt massa små saker också men det är inget jag
orkar gå in på för då får jag skriva hela natten!
Senare kommer det några bilder på hur vi bor men orkar inte just nu.

Idag for jocke till jokkmokk och jobba. Tråkigt som tusan
att vara själv :( Men jag får glädja mig att han snart kommer hem.
Det är ju jokkmokks markanden nu i veckan så har ni
inget för er så tycker jag ni ska he er dit och göra av med lite
pengar!
Ojoj nu e de bra på tv! Inte missa så nu måste jag dra!

Kommentarer
Hanna säger:

Kul att se att du är tillbaka!

2011-02-03 | 07:58:51
Bloggadress: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback