Fyller år igen!

Idag när jag jobbade så plinga det 2 gånger i min telefon och guess what,
mina paket hade kommit :D Så nu står &-tecknet i fönstret och min 120 palett ska
testas imorgon.
(när man beställde före den 8 feb så fick man ett liten tecken på köpet:)
Är så nöjd med allt. Är som att fylla år igen när man får öppna massa paket :D
När jag öppnade mitt paket från Eleven så hade dom skickat med massa prover på
andra produkter. SMink, parfym och dagkräm, kuuul!
Efter jobbet drog jag till min mor och far. Där blev man bjuden på kycklingsoppa. Mycket
gott var det.
Nu sitter jag i soffan och slötittar på tv, och vet du vad? Det ska jag
fortsätta!

Kommentarer
Liinda - mamma till Anton säger:

men åååh va fint & tecknet var!!! Får man undra vars de är beställt?? :)

2011-02-13 | 21:37:19
Bloggadress: http://liindaochanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback