Från konsum till Australien

Haha somnade på soffan mellan 6 och 8. Drömmde en sån konstig dröm.
Jag, Hanna och Evelina var inne på konsum efter att dom hade stängt. Vi var och lekte
på lagret med deras truckar. Eve körde och jag och hanna åkte. Tillslut
så kom vi fram till en dörr där på lagret och när jag öppnar den så hamnar vi i
Australien där vi söker till Top model och alla 3 av oss vinner haha. Men Hanna tål inte pressen
av att vara känd så hon flyr landet men jag och eve stannar kvar och lever
lyxliv. men efter ett tag blir vi less så vi ska försöka hitta dörren som tar oss tillbaka till
lagret på konsum hahaha. Så jävla sjukt!
Nu sitter jag och ser Crimenal Minds :) Ska snart lägga mig och sova eftersom man måste
vara pigg och allert imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback