Ett rent hem!

Hej hopp!
Har så ont i ryggen.. Känns som om den ska gå av! Men det går väl över det
med.  Hoppas jag iaf :)
Idag har man iaf jobbat till 4. Sen när jag kom hem så greppa jag tag i städningen. Så
nu är disken borta, dammsugit, skurat, toan är gjord och tvätten är invikt. Såå
skönt att det inte längre ser ut som faan här hemma. Nu luktar det även lite
gott här hemma. Kan verkligen gilla doften av nyskurat! Bara lukten
får det att kännas rent!
Nu ska man bara fundera ut något att käka också.. Men det löser sig alltid.
-
Något jag verkligen måste göra är att städa och rensa mitt smyckesträd. Är så
mycket på det och det är så grööligt så man ser ju inte vad som
finns där :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback