En helt underbar julafton :)

Hej på er!
Hoppas ni har haft en asbra julafton med era nära och kära. Jag har haft en
sådan underbar dag.
Jobbade till 4 idag med fick fara hem så man hann se kalle anka med mamma hemma hos
mamma och pappa. Sen var jag där och käkade sååå god mat och pratade om
allt mellan himmel och jord. Sedan så var jag tomte och delade
ut alla julkappar. jag har fått såå mycket fint men det ska jag visa er imorgon :D
Efter att vi öppnat klapparna och haft det trevligt så
drog jag hem. Jocke och hans familj har varit här nämligen och firat julafton. Så då har
vi varit här resten av kvällen. Så då vart det mer julklappsöppning när jag kom hem.
Inte illa det ;) hehe.. Jockes mamma och hennes sambo stannade lite längre eftersom
vi bestöt oss att spela ett spel. Haha jaa man får sig många skratt vill jag
lova Haha :)
-
Nu ska jag lägga igen mina blå efter en underbar dag med nära och kära. Hoppas
ni haft det lika bra och att ni fått något fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback