23 dagar!

23 dagar.. Tänk, 23 (!?!) dagar kvar till julafton :D Åååh
va jag längtar! Jag jobbar ju dag på julafton men det gör inte denna tjej
det minsta. Spelar ingen roll om jag jobbar eller inte. är ju ändå sådan stämmning
på julafton vars man än är. Plus att jag ska vara tomte
på jobbet ;) haha Luvan ska självklart vara på!
-
Nu har jag timmar. SKa nämligen tillbaka på jobbet och jobba kvällen också. känns
lite jobbigt men är bara bita ihop! Har precis diskat klart och plockat in tvätten så nu vet
jag inte vad jag ska göra :S
Btw, när jag kom hem så hade vi fått ett julklort i brevlådan, det påminde mig om att jag
inte köpt nå julkort och skickat än. Blir att fara på byn innan jobbet kanske och inhandla
några kort :) Brukar ni skicka julkort på julen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback