update!

Hej hej! :)
Har fullt upp hahah! Idag har jag jobbat till 12 sen var det raka vägen till Vidsel och
hämta nydäcken och sätta på dom på bilen och sen vidare till Piteå där vi har hälsat
på lite släktingar till jocke. Innan vi for hem så käkade jag och jocke
på Pentryt i piteå. Kan säga att jag är huuuuuur mätt som helst! Men är väl det som är meningen :)
Nu har jocke dragit till nå polare så jag är alone här hemma. men jag har saker att
göra så det räcker och bli över. Ska nu ta och sätta fast lite gångjärn på lilla kistan så den blir klar
och sen ska jag plocka ihop i gästrummet tänkte jag så det ser ut för nå.
Sen ska man ju duscha och försöka bli till människa också. Kommer att lägga ut bilder senare ikväll
hur det blev i gästrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback