Mitt Lilla Paradis

Tänk, tänk att jag snart ska få åka ner till mitt lilla paradis!
Mitt andra hem..
Träffa människor jag håller nära hjärtat och se allt de där som man sett
en miljon gånger men det är ändå lika speciellt och kul.
Få vara i mitt lilla paradis där jag kan finna lungnet..
Gå på stranden och doppa fötterna i havet, kolla på den underbara solnedgången,
skratta åt kossorna, titta på alla harar, mata ankorna, sitta på altanen och
kolla ut över havet.. Allt detta som jag värdesätter av hela mitt hjärta..
Behöver jag säga att jag längtar?
Det spelar ingen roll hur vädret är eller vem jag är där med, det är alltid lika
underbart.
Förra året var jag och jocke där med min bästa vän Hanna och hennes sambo Crille och
ojojoj vilken rolig resa det var. Alla dessa mysiga kvällar ute på stranden, på altanen..
Att tänka på det får mig att le :D
I år far jag och jocke ner.. Bara jag och min andra hälft..
skrivet det igen.. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback