Bröllop och Jäkelskap!

Hej på er!
Idag har jag och jocke varit i Piteå och käkat lunch med jockes mamma. Jocke far ju upp till
jokkmokk imorgon. Sen ska jag hämta han på lördagnatt och sen på söndag eftermiddag/kväll
så sätter vi oss i bilen mot en resa till söder :)
Ikväll har jag städat i vårat förråd, eller plockat ihop eftersom det såg ut som en bomb
slagit ner där nere.  Sen håller jag på att tvätta upp alla jockes kläder sen fjällresan + lite av mina egna
kläder förståss. Just i detta nu håller jag på att fixa lite filmer och sånt som vi kan se i halmstad
på kvällarna när vi ska sova.
Systeryster här här. Vi ska nog se Bröllop och jäkelskap som går på
4an ikväll 25 över 7. Ska nog gå på OK och köpa mig en skvätt grädde så man kanske kan
ta sig en bit kladdkaka haha. Gottegris som man är ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback