Bilder från min helg :)

godkväll på er!
Nu har man duschat och känner sig som en ny människa! Idag har jag som sagt
varit hos mamma och pappa. Efter middagen drog jag till Boden och hämtade hem
min älskade sambo :) Han hade haft en jättebra resa i fjällen och han fick med
sig många fina fiskar hem!
här har jag packeterat 2 av alla fiskar :) Nu har vi frysen full i fisk.
-
Hade ju lovat er några bilder från helgen. Har dosck inte så många men 2 eller 3 kan ni
ju få se. Bättre än inget, eller hur? :)
nytvättad och fin :D
Jag innan tjejkväll hos ida :)
Mycket gott :D
-
Nu ska jag ta och föna mitt hår så man kommer sig isäng nångång. Imrogon blir det nog
Piteå en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback