Work hard!

HellO!
Sitter nu på jobbet och har rast så jag tänkte
passa på att skriva några rader till er :)
När jag for till jobbet imorse så regnade det men nu så har solen visat sig
och blåa fläckar på himmlen lika så. Så underbart!
Efter jobbet vet jag inte vad som händer. jocke skulle laga nå goo mat till
oss idag men efter det är det öppna dörrar.  kanske man skulle ta och
rensa i garderoben eller göra nå annat som behövs hemma. Man får väl
se vad man skulle ha orkat med ;) hehe
Det närmar sig 1 maj med små steg och oj vad jag längtar tills bästgrannarna
flyttar in! Hanna, jag är grymt sugen på en Ikearesa!! hahah
Påtal om Ikea så har jag nu fått för mig att göra om i hallen. Men man får
väl se hur det blir med det.
Nää mina vänner nu ska jag draaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback