Not Alone!

Godmorgon!
Nu har jag och Ozzi varit på morgonpromenad. var som dåligt väder på morgon
men tror det håller på att spricka upp lite. Håller tummarna för
sol idag. INte för att jag är ledig eller nå (ska och jobba kl 13) men är ju alltid
trevligt med sol :D
Nu ligger Ozzan i soffan med mig. Tror hon blev lite eftertrött hahaha.
Idag får man ju veta vad man får i lön! Alltid lika spännande hehe. Om jag har
nog mycket pengar så ska jag nog göra en jävligt kul grej på Onsdag :D Men ni får
veta mer om det ikväll.
En annan kul grej är ju att jag får hem min sambo på onsdag! Är så roligt när man vet
att han snart kommer hem. Nu ska jag kolla lite på
nätet och sen ska jag ta och göra mig nå frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback