Måndagen!

Hej igen!
Nu har jag jobbat klart för dagen. Är så trött så de
finns inte!
Blev tyvär ingen spännande nyhet men kan ta och berätta en annan
skitkul grej för er :D Det är såhär att den 1 maj så kommer Hanna och
crille att bli mina och jockes grannar :D FATTA ROLIGT! dom kommer att bo
i dörren mitt emot oss :D
Kommer bli så kul att ha någon att bara springa över till när
man vill surra eller är ensam!
Tänk att jag och Hanna varit kompisar sen vi var 3 år ?! haha
Här är lilla jag och lilla Hanna :)
-
Här är vi igen, några år senare ;) hehe
KUUUUUUUUL!
Nääe nu ska jag försöka lyfta på röven och göra nå nytta!

Kommentarer
hanna säger:

Åååh vad kul :)

2011-04-18 | 20:19:26
Bloggadress: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/
Anonym säger:

Minns det som igår/ lika söta än

2011-04-20 | 12:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback