Jätteroligt! :D

Godagens!
Hoppas ni hade lika trevligt igår som jag hade det. Igår firade vi ju nämligen
Pernilla som har fyllt 20 år. Vi var först här hemma hos mig och
hade en trevlig liten förfest innan vi blev hämtade av limmon som skulle ta
oss till Piteå. Väl i piteå käkade vi på Challenge och sen så skakade vi
våra lurviga hela kvällen. HAde en riktigt trevlig kväll med mina vänner.
Tror även att födelsedagsbarnet var nöjd :D
Här ska no få se några bilder sen gårdagen.
-
Som sagt, hade en trevlig kväll :D
Var riktigt skönt att vakna imorse och känna att man mår bra och
inte att man mår illa eller nå. Nu ska jag ta på mig nå vettiga kläder. Sen blir det
kanske att fara hem till mamma och pappa och käka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback