impuls shopping!

Hello på er!
Idag när jag vakna blev jag sugen på att dra till Piteå och så jag
gjorde. Klockan 12 var jag på vägen. Har hittat lite av varje faktiskt. Här har ni mina inköp.
Mjukisbrallor, shorts, linne, thights, huvtröjja :)
armband, nagelfilar och lite annat smått och gott.  När jag var på Gina och handla så
fick jag med mig en goodiebag. Mycket snällt av dom. Detta låg
i påsen man fick.
Snoddar, halsband, synundersökning, tvättpåse, en nässesär, och en liten fickspegel. Inte
illa alls vill jag säga. :)
Efter jag var klar i stan så for jag och hämtade min kära syster
på hennes jobb så hon fic åka med mig hem. Även min kära farmor fick åka hem
eftersom hon var på äventyr i öjebyn.  När jag kom hem sen till mamma och pappa var
jag helt död och somnade i soffan hahah. Men nu är jag hemma i läggan igen
och har ätit middag. Nu sitter jag och glor på tv och det ska jag göra kvällen lång. Ska
även snart ringa min andra hälft som för övrigt fyller 23 år imorgonl. Grattis i förskott älskling!!

Kommentarer
Hana säger:

åh vad kul med impulshopping! Det är de bästa :)

2011-04-04 | 23:00:28
Bloggadress: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback