Hello!!

Hej å håå..
Sitter nu utslagen i soffan efter 2 dagar i farten.
Igår efter jobbet så drog jag upp till jokkmokk för att hämta hem min kära
sambo. Är så skönt att han är hemma :)
Idag så var det bara stiga upp och starta tvätten, städa, handla och fixa här
hemma. Sedan drog jag och jocke till Piteå för att hämta jockes mamma så då stannade vi
förbi hos jockes syster en stund och surra. Sen var det bara fara hem och
börja göra tårta eftersom några av jockes släktingar skulle komma
på fika eftersom jocke har fyllt år.
Sen så drog jocke igång engångsgrillen och grillade lite kött. Sen var det bara
slänga i sig lite käk innan främmandet skulle komma.
Här har ni en bild på tårtan som jag så "fint" snickrade ihop :P
Jocke har nu farit på träning och susanne är och hälsar på nån.
-
Imrogon ska jag jobba till 4 och sen ska vi hem till mamma och pappa och käka med
dom eftersom vi på onsdag drar till Tärnaby :D Oj så kul och skönt
det ska bli. Vi är borta tills söndag så får en liten minisemester.
Nu ska jag döö i soffan en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback