fullt upp!

Hello!
Idag har jag jobbat kväll. När jag kom hem så var jag ute på kvällsprommis med
ozzie och sen var det hem och göra matlåda inför imorgon. Blev ris och
kyckling. Längtar redan ;)
Nu ska jag snart inta sängen men fösta ska jag skriva en handligslista inför
imorgon då jag ska och handla.
Påtal om ingenting så blev det inget roligt imorgon :( eller roligt blir det eftersom
jocke kommer hem men var meningen att jag skulle och tatuera
mig imorgon kväll men får vänta med det. Jag och jocke ska ju köpa bil nu och
massa sånt så tatooon får vänta. Men ska nog i Maj göra en tatuering med min syster.
Men mer om det när det blir av!
Nääe nu ska jag röra på röven :)
Puss på eeeree!
En trött Ozzie ligger brevid mig i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback